Сверяване на дата


Flash Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com

вторник, 14 април 2009 г.

Мързеливо

Мързи ме, но все пак е време да се разпиша за първи път в новия си блог. Защото както е казал мъдрецът- Блогът служи, за да се пише в него, а не да виси празен.

Не е като да нямам идеи, просто писателският ми ентусиазъм нещо е излязъл в отпуск. В последно време непрекъснато ми се случва дорде усетя познатия творчески гъдел и огромният ми мързел да го задуши в зародиш. И  се разминавам само с гъдела.

Обаче скоро ще се стегна и ще го запукам тоя блог, както аз си знам.

4 коментара:

  1. Ми то и аз чакам да ме отпусне, ма не ще пущината:)

    ОтговорИзтриване
  2. Честито ти ново място! Ще четем и тук, Весел Патиланчо! :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Мерси Монка, ще четете, ама трябва да взема да се посъбера първо;)

    ОтговорИзтриване